Fundació URV

Col·labora amb la recerca de la URV. Volem comptar amb tu!

Els investigadors de la Universitat Rovira i Virgili porten a terme projectes que aborden diversos problemes i necessitats, tots ells rellevants per a la societat. Gràcies a la vostra col·laboració, els projectes de recerca reben un impuls que els ajuda a avançar i aconseguir resultats.

La teva aportació és molt important, sigui quina sigui la quantitat que donis, contribuiràs al progrés social, econòmic i cultural.

Des de la Fundació URV garantim que les donacions es destinen íntegrament al finançament de projectes de recerca.

Projectes en els que pots participar:

La Universitat Rovira i Virgili es suma a l'esforç comú que el món de la ciència està realitzant en el context de la COVID-19 duent a terme diverses iniciatives mitjançant les quals posa al servei de la societat tota la seva capacitat investigadora i organitzativa.

Per tal de poder finançar de forma adient tantes iniciatives com sigui possible posar en marxa, la Universitat Rovira i Virgili compta amb el seu esforç així com amb el de les empreses i institucions que la recolzen.

Volem comptar amb tu per apropar la ciència i la investigació a la solució complexa generada per la COVID-19.

Més informació sobre donacions: te(ELIMINAR)@fundacio.urv.cat / Tel: 977 558 453

*Els camps són obligatoris

Tipus de donació

Dades bancàries per fer efectiva la transferència: ES94 0182 6035 4802 0160 5709

Donacions

Per rebre el certificat de donació per la declaració de renda, si us plau completa el formulari següent:

Informació bàsica de protecció de dades: Responsable del tractament: Fundació URV; Finalitat: Recollida de dades per a la gestió i formalització de les donacions a projectes de la URV; Legitimació: per al compliment d'una obligació legal aplicable; Destinataris: La Universitat Rovira i Virgili; Drets: accés, rectificació, supressió i altres drets detallats en la informació addicional. Pot consultar la informació addicional detallada a la política de privacitat.