Fundació URV

Col·labora amb la recerca de la URV. Volem comptar amb tu!

Els investigadors de la Universitat Rovira i Virgili porten a terme projectes que aborden diversos problemes i necessitats, tots ells rellevants per a la societat. Gràcies a la vostra col·laboració, els projectes de recerca reben un impuls que els ajuda a avançar i aconseguir resultats.

La teva aportació és molt important, sigui quina sigui la quantitat que donis, contribuiràs al progrés social, econòmic i cultural.

Des de la Fundació URV garantim que les donacions es destinen íntegrament al finançament de projectes de recerca.

Projectes en els que pots participar:

L'estudi PREDIMED és un assaig clínic d'intervenció nutricional que va incloure 7447 participants amb alt risc de malaltia cardiovascular. Després de 5 anys de seguiment, l'estudi PREDIMED va demostrar que una Dieta Mediterrània suplementada amb oli d'oliva vergeo fruits secs, en comparació amb una dieta baixa en greix, redueix en un 30% el risc de malaltia cardiovascular.

Es tracta del major assaig aleatoritzat realitzat a Europa i ha marcat un abans i un després en la prevenció de les malalties cròniques. Davant l'epidèmia de l'obesitat, els investigadors PREDIMED, han volgut anar més enllà i s'han proposat posar en marxa el nou assaig PREDIMED-PLUS amb l'objectiu d'avaluar els efectes d'una intervenció intensiva sobre l'estil de vida (Dieta Mediterrània hipocalòrica, activitat física i tractament conductual, amb objectius específics de pèrdua de pes sobre el desenvolupament de la malaltia cardiovascular i altres malalties cróniques.

L'estudi està funcionant des de fa més de 4 anys amb més de 6500 participants de 55 a 75 anys, amb sobrepès o obesitat i síndrome metabòlica. Els resultats son altament esperats per la ciència a nivell mundial.

Més informació sobre el grup de recerca

VIDEO PRESENTACIÓ

Més informació sobre donacions: te(ELIMINAR)@fundacio.urv.cat / Tel: 977 558 453

*Els camps són obligatoris

Tipus de donació

Dades bancàries per fer efectiva la transferència: ES94 0182 6035 4802 0160 5709

Donacions

Per rebre el certificat de donació per la declaració de renda, si us plau completa el formulari següent:

Informació bàsica de protecció de dades: Responsable del tractament: Fundació URV; Finalitat: Recollida de dades per a la gestió i formalització de les donacions a projectes de la URV; Legitimació: per al compliment d'una obligació legal aplicable; Destinataris: La Universitat Rovira i Virgili; Drets: accés, rectificació, supressió i altres drets detallats en la informació addicional. Pot consultar la informació addicional detallada a la política de privacitat.