· Informacions d'interès

SUCCIPRO, nova spin-off de la URV

Neix SUCCIPRO, una nova spin-off de l'IISPV i de la URV que desenvoluparà fàrmacs per a pacients amb trastorns inflamatoris i metabòlics.

L'empresa derivada treballarà en teràpies moduladores del succinat per malalties metabòliques i inflamatòries i està liderada per investigadors del grup d'investigació en Diabetis i Malalties Metabòliques Associades - DIAMET de l'Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV-CERCA i de la Universitat Rovira i Virgili (URV).

Els investigadors capdavanters de la nova empresa són Isabel Huber Ruano, Sonia Fernández Veledo, experta en metabolisme, i el catedràtic de la URV, Joan Vendrell Ortega, endocrinòleg clínic. Formen part del seu accionariat l'IISPV, la URV i "la Caixa".