· Informacions d'interès

La European Comission cerca experts en innovació per ser avaluadors de propostes SME Instrument amb elevat potencial innovador

Ets emprenedor o inversor amb experiència en ajudar a fer créixer empreses innovadores? Si així és, pots convertir-te en avaluador de la European Comission (EC), revisant propostes i models de negoci de petites i mitjanes empreses (SME) de la Unió Europea (UE) que busquen finançament per donar suport al desenvolupament de les innovacions més avançades. La EC necessita també ajuda per entrevistar els millors candidats i seleccionar les millors propostes pel finançament.

A partir de la tardor de 2017, el programa de recerca i innovació de la UE Horizon 2020 donarà suport a projectes innovadors d’innovadors, investigadors, corporacions i petites i mitjanes empreses actives de qualsevol sector o tecnologia per donar suport als grans avenços innovadors que tinguin potencial per crear nous mercats. L’objectiu de la CE és identificar les empreses i els emprenedors amb potencial i ambició per créixer internacionalment, com a part de la prova pilot European Innovation Council (EIC). Les sol·licituds pel finançament EIC necessitaran ser avaluades per experts en innovació. Les millors propostes SME Instrument seran entrevistades per un equip d’avaluadors experts, per aquesta raó, la CE està buscant ampliar el seu grup d’avaluadors experts per incloure-hi:

• Emprenedors que hagin creat i fet créixer empreses innovadores a nivell Europeu o equivalents;
  • Inversors, incloent també aquells relacionats amb bancs, venture capital, business angels, crowd-funders, ...;
  • Experts involucrats en l’ecosistema innovador (escoles de negocis, universitats, innovation hubs, acceleradores, ...)

S’aconsella una sol·licitud anticipada ja que les primeres entrevistes poden realitzar-se durant l'octubre de 2017.

Com registrar el teu interès

Si estàs interessat/da en ser avaluador/a, si us plau, completa els dos passos següents:

• Primer, registra’t com a expert al web. Si us plau, completa les teves dades i quan es demani, les paraules clau que més coincideixin amb la teva expertesa. A la pestanya Area of Expertise – Specilaist fields, si us plau, selecciona també la paraula clau del camp market-creating innovation.
  • Segon, envia un correu a EASME-EIC-INVESTORS(ELIMINAR)@ec.europa.eu, incloent el teu nom i cognoms. És pràctic que incloguis també el número d’expert que has obtingut a la plataforma (exemple: EX2017A123456)

Pots trobar tota la informació relacionada amb les condicions de treball dels avaluadors al web.