· CURSOS

Finalitza la tercera edició del Curs en “Revenue Management i Màrqueting Digital”

Estudiantat del Curs en "Revenue Management i Màrqueting Digital"

L'estudiantat de la tercera edició del Curs en "Revenue Management i Màrqueting Digital" va rebre el diploma que acredita la superació d'aquest curs i l'obtenció d'un certificat d'aprofitament. L'entrega es va dur a terme el passat divendres 16 de desembre de 2022 a la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili a Vila-seca.

Durant el lliurament, Lourdes Bujalance, coordinadora acadèmica del curs, va presentar la primera edició del Curs en "Estratègies de Màrqueting Digital aplicades a empreses del sector turístic", un programa molt lligat al Curs en "Revenue Management i Màrqueting Digital" que té com a objectiu endinsar-se en el món del màrqueting turístic.

Les inscripcions ha aquest nou curs, que començarà el proper 27 de gener de 2023, ja estan obertes.