Estratègies de Màrqueting Digital aplicades a empreses del sector turístic

Fitxa Tècnica

Introducció:

El màrqueting turístic és un element clau en la indústria turística i forma part de l'estratègia per acostar-se als clients i millorar les vendes de totes les empreses ja sigui allotjaments, càmpings, destinacions, proveïdors i altres organitzacions relacionades amb l'oci, els viatges i la restauració.

L'objectiu és generar demanda i vendre un producte o servei turístic. Però també n’hi ha finalitats secundàries que serveixen per impulsar el procés de compra, com millorar l’experiència del client, la imatge i reputació i augmentar la visibilitat d'una destinació o servei.

Amb el màrqueting es comercialitza des de productes fins a experiències i en l'estratègia de comercialització cobra màxim protagonisme la comunicació i la publicitat per arribar a la màxima quantitat de públic possible.

Adreçat a:
Alumnes i professionals del sector turístic. Responsables de Comunicació. Comercials. Directors comercials. Directors de Venta. Revenue managers. Directors de màrqueting. Directors d¿hotels, càmpings, ressorts, camps de golf, oci. Apartaments turístics. Directors d¿operacions. Directors de restaurants i/o F&B. Ajuntaments.
Codi:
CMKTUTG-A1-2023-1
Títol al que dóna dret:
Certificat d'aprofitament
Objectius:
  • Analitzar el funcionament de buscadors turístics
  • Identificar les estratègies de posicionament d’una web de forma orgànica i amb pagaments
  • Classificar les actuals eines tecnològiques i aprendre a utilitzar-les
  • Planificar campanyes de posicionament a Google Ads
  • Proposar el funnel de vendes i aplicar diferents estratègies depenent del moment
  • Generar leads i qualificar-los per afinar millor les estratègies
  • Comparar el funcionament dels metacercadors i estratègies de posicionament
  • Argumentar les estratègies de inbound màrqueting
  • Analitzar el funcionament de la compra programàtica
  • Dominar les estratègies de les diferents xarxes socials i com integra-les al pla de màrqueting
  • Calcular el ROI
  • Analitzar l’impacte de cada acció
Coordinació acadèmica:
Durada:
50 h
Impartició:
semipresencial
Idiomes en que s'imparteix:
Castellà, Català
Dates:
del 27/01/2023 al 31/03/2023
Especificació durada:
3 mesos
Horari:
Classes presencials els divendres de 17 a 20 h
Ubicació:
Facultat de Turisme i Geografia
C/ de Joanot Martorell, 15 - Vila-seca
Plànol de situació:

Preu:
525 €
Beques i facilitats de pagament:

Curs bonificable per FUNDAE.

Contacte:
Telèfon de contacte:

Temari del curs