Preu final amb les Beques Santander: 38 €
Preu original del programa: 338 €
Estalvia 300 € en la matrícula amb les beques Santander. Trobaràs més informació al final de la pàgina.
Adreçat principalment a professionals del món de l’ensenyament i de l’atenció a la infància que puguin estar en contacte amb infants o famílies vulnerables: docents, personal de suport educatiu, monitors i monitores de lleure, vetlladors i vetlladores, professionals del transport escolar i altres perfils vinculats a l’acompanyament i la cura d’infants.
Aquesta microcredencial té com a objectiu capacitar professionals de l’àmbit educatiu i d’atenció a la infància per prevenir, detectar i intervenir adequadament davant possibles situacions d’abús sexual infantil. La formació ofereix eines per identificar conductes i verbalitzacions d’alerta, conèixer com actuar davant una sospita o revelació, aplicar protocols bàsics de coordinació amb serveis especialitzats i dissenyar accions preventives adaptades al context educatiu.
Bonificació: Les persones que es matriculin a través de la seva empresa poden beneficiar-se de la bonificació de la matrícula mitjançant la Fundació Estatal per a la Formació en l'Ocupació (FUNDAE). Més informació a Bonificació FUNDAE.
Beques Santander: Aquest programa permet accedir a les Beques Santander, que ofereixen un descompte de 300 € en l'import de la matrícula. Per sol·licitar la beca, accedeix a l'enllaç «Beca Santander 2026 II Edición», selecciona la Universitat Rovira i Virgili i busca aquest programa per completar la sol·licitud. Per a qualsevol consulta, pots contactar amb nosaltres a formacio@fundacio.urv.cat. Important: en el moment de formalitzar la inscripció, hauràs de seleccionar l'opció «Beca Santander» com a modalitat de fraccionament del pagament. Si la beca et és concedida, no hauràs d'efectuar cap altre pagament. En cas que no l'obtinguis, t'enviarem les instruccions per abonar el segon termini de la matrícula.











