· CONFERÈNCIES

Repensar el dret ambiental: connectivitat, interseccions i conflictes en la crisi ambiental mundial

Aquest serà el tema central de la 9a edició de la conferència anual del Fòrum Europeu de Dret Ambiental que organitza l'European Environmental Law Forum (EELF), la Universitat Rovira i Virgili i el Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT).

La conferència se celebrarà del 21 al 23 de setembre al Campus Catalunya de la URV i comptarà amb la presència de més de 100 persones vingudes d'universitats d'arreu d'Europa i la resta de l'Estat espanyol. Un programa social on els participants debatran i intercanviaran idees a través d'una gran selecció de conferències, sessions i presentacions.