· CURSOS

Què significa el terme d'Indústria 4.0?

El terme d'Indústria 4.0 representa el que s'ha anomenat quarta revolució industrial, suposa participar en la transformació digital del sector industrial a partir de l'automatització, l'intercanvi de dades, compartir documents en núvol o desenvolupar treball en equip a distància, l'aparició de robots per executar diferents tasques, l'ús del Big Data, la integració de la Intel·ligència Artificial en diferents àrees empresarials, el IoT o l'aplicació de tècniques tecnològiques entre altres innovacions.

El curs La Indústria 4.0 Excel·lència Operacional i Eines LEAN organitzat per la Fundació URV, ajuda les empreses que siguin més competitives i tinguin un clar avantatge respecte als seus competidors. A més d'analitzar com millorar els processos, podrà estalviar costos i permetrà a l'empresa la capacitat d'adaptar-se més ràpidament a les necessitats de l'entorn gràcies a les tecnologies que es presenten, així com millorar l'eficiència i la productivitat de les operacions.

Un article de Borja Arrizabalaga, consultor i transformador d'organitzacions.