· CONFERÈNCIES

Torna l’acte de lliurament de títols propis de postgrau

Acte de lliurament de títols del 2019

El Centre de Formació Permanent de la Fundació URV tornarà a organitzar l'acte de lliurament de títols propis de postgrau de la URV. Després de dos anys sense poder celebrar-ho a causa de les restriccions per raons sanitàries, l'edició d'aquest any, que estarà presidida pel nou rector de la Universitat Rovira i Virgili, el Dr. Josep Pallarès, se celebrarà el dia 15 de juliol de 2022 als jardins del Mas Miarnau que envolten el Centre de Formació Permanent.

Aquest espai emblemàtic de Reus es vestirà de gala per donar la benvinguda a tots els estudiants de màster i postgrau de títol propi. L'acte començarà a les 20 hores amb la conferència "Reflexions científiques sobre un futur incert", que anirà a càrrec del Dr. Àlex Arenas, doctor en física i catedràtic del departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques de la URV.