· CURSOS

Més de 4.400 cooperatives generen 40.000 llocs de treball

Actualment hi ha 363 Cooperatives a les comarques de Tarragona

Les empreses d'economia social com cooperatives, fundacions, societats laborals o associacions donen feina a més del 10% de la població activa, aporten el 8% del PIB del país, i agrupen a unes 19.000 entitats, que presten serveis a més de 5 milions de persones a Catalunya segons dades del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat.

La fórmula de la cooperativa, és l'estructura empresarial amb més tradició a Catalunya, compta amb més de 4.400 cooperatives i generen més de 40.000 llocs de treball.

Segons la Federació de Cooperatives de Treball n'hi ha 363 Cooperatives a les comarques de Tarragona.

Si estàs pensant en emprendre un negoci amb d'altres persones, potser la fórmula de la cooperativa seria la teva millor opció. Apunta't al nostre curs, et formarem en gestió i el seu marc legal. Igualment, si assessores o gestiones una cooperativa, és el curs que t'ajudarà a conèixer en profunditat les característiques diferencials d'aquest tipus d'empresa i millorar la teva qualificació professional.