· CONFERÈNCIES

La Fundació URV ha participat a la XXI Trobada RUEPEP a Pamplona

RUEPEP 2023

L'equip del Centre de Formació Permanent de la Fundació URV ha participat a la XXI Trobada de la Red Universitaria de Estudios de Postgrado y Formación Permanente (RUEPEP) que s'ha celebrat del 28 al 30 de juny a la Universidad Pública de Navarra. La trobada ha girat al voltant de la qualitat i la flexibilitat de la formació permanent universitària al servei de la societat, amb un enfocament especial en l'ocupabilitat.

Sota el lema: "Formació universitària de qualitat, flexible i al servei de la societat", s'han tractat assumptes relacionats amb les microcredencials, els nous marcs normatius, les sinergies entre formació reglada i formació permanent, els recursos públics i, en definitiva, qüestions d'actualitat que marcaran l'activitat del sector en els propers mesos.