Tot preparat per a l’acte de lliurament de títols propis de postgrau

Acte de lliurament de títols del 2022

El proper divendres 9 de juny, els jardins del Mas Miarnau que envolten el Centre de Formació Permanent de la Fundació URV acolliran l'acte de lliurament de títols propis de postgrau de la URV. Aquest espai verd de Reus es vestirà de gala per donar la benvinguda a tot l'estudiantat de títol propi de postgrau corresponent al curs 2022/2023. L'acte començarà a les 20 hores amb la conferència "Docència, recerca i transferència amb valor afegit", que anirà a càrrec d’Albert Fabregat, professor del Departament d'Enginyeria Mecànica de la URV.

L'edició d'aquest any estarà presidida pel rector de la Universitat Rovira i Virgili i president de la Fundació URV, Josep Pallarès, la vicerectora de Valorització del Coneixement, Transferència i Ocupabilitat, Ercilia García, i la directora del Centre de Formació Permanent, Natàlia Rull.