· CURSOS

Més de 300 persones participaran al 8è curs de pediatria pràctica

Exterior de firaReus, centre de convencions, fires i congressos

El 10 i 11 de març se celebrarà el 8è curs de pediatria pràctica a Reus, concretament a les instal·lacions de firaReus. Aquesta nova edició reunirà 333 professionals sanitaris, dels quals 51 seguiran el curs en format virtual.

El divendres 10 de març a partir de les 9 h es realitzaran una sèrie de tallers previs de temàtiques molt variades. Sobre les 15 h del mateix divendres es farà la inauguració institucional que donarà pas a l'inici del curs.

El 8è curs de pediatria pràctica està organitzat per l'Hospital Universitari Sant Joan de Reus, l'Institut Català de la Salut del Camp de Tarragona i la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat Rovira i Virgili. Un curs acreditat pel Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries que compta amb el suport de la Societat Catalana de Pediatria, la Secció d'Atenció Primària i 14 empreses privades vinculades al sector pediàtric.