Notícies

· CURSOS

El màrqueting turístic

Actualment, un 80% dels usuaris fan cerques a internet abans de fer una compra. Això comporta que el saber gestionar l'entorn del client digital s'ha tornat imprescindible per a les empreses.

Per primera vegada, la Fundació URV ofereix un curs específic sobre les "Estratègies de Màrqueting Digital aplicades a empreses del sector turístic". Aquest programa tracta continguts indispensables per a la gestió del SEO i el SEM, la generació leads, l'estratègia a seguir a les xarxes socials, l'Inbound Marketing i, sobretot, l'analítica amb l'eina Google Analytics.

És un curs totalment pràctic, on els alumnes aprendran a utilitzar les estratègies necessàries en cada punt del procés de venda: la prereserva o generació de leads, la venda i la postvenda.

El curs compta amb docents experimentats per a cadascun dels mòduls i amb professionals com Bistra Ivanova, experta en SEM de l'empresa Winbia, Lorea Amezua, experta digital amb experiència internacional d'alt nivell, Marco Tatta, expert en Analytics, o Paola Romero, experta en metabuscadors de l'empresa Mirai.