Mòdul:
Estratègies de Màrqueting Digital aplicades a empreses del sector turístic
Durada:
50 h.
Contingut:
- Digital Customer Journey i UX
- El client digital, nous hàbits i expectatives de clients
- Customer Journey i la seva gestió en entorns digitals
- Claus d'experiència de compra
- Buyer Persona
- Experiència d'usuari (UX)
- Un concepte clau per a l¿èxit duna pàgina web: la usabilitat i l¿experiència d¿usuari
- Com aconseguir pàgines web d'èxit (Disseny centrat en l'usuari): Anàlisi i requisits
- Arquitectura de la web
- Tècniques d'avaluació i testing (test d'usabilitat)
- Usabilitat a web mobile
Pràctica: es realitzarà el disseny d'arquitectura d'una web
- Search Engine Optimization - SEO: Com optimitzar el posicionament de la teva web a cercadors de manera natural
- Funcionament dels cercadors
- Planificació i Estratègia per a un òptim posicionament
- Posicionament a Google i a altres cercadors principals
- Evitar tècniques penalitzades pels cercadors
- Estudis sobre la posició als resultats de cerques
Pràctica, definició de l'univers semàntic d¿una web
Pràctica, explicació pràctica de com funciona una eina de posicionament SEO
- Search Engine Marketing - SEM: Fonaments, opcions i punts importants a l'Estratègia SEM
- Terminologia bàsica SEM
- SEO vs SEM
- Opcions a Google Adwords
- Característiques i components d'un compte de Google Adwords
- L¿estratègia SEM, definició de punts bàsics
Pràctica: Realitzar una campanya de protecció de marca i una de remàrqueting de la teva web a Google Ads
- Com generar i qualificar leads
- Fonaments de big data, crear valor des d'espais no tradicionals
- El nou ecosistema de mitjans i les implicacions de les dades: El DMP
- Concepte de Target Persona
- Fonaments de big data: crear valor des de fonts de dades no tradicionals
- Com atraure trànsit qualificat a la teva web
- Els canals de generació de leads més comuns
- Com qualificar els leads? Qualificació de leads per millorar la conversió
Pràctica: Com funciona l¿eina Lead scooring tool
- Metacercadors
- Com connectar el canal directe a tots els metacercadors: Google, Trivago, Tripadvisor, Kayak, Skyscanner, Momondo, Swoodoo, Microsoft Bing i altres
- Models CPA, CPC, i CPS
- Reserves per veu
- Social Media Strategy: La integració de les Xarxes Socials al nostre pla de mitjans digital
- Social Media Strategy: la integració de les principals xarxes socials en objectius i estratègies de negoci
- Xarxes socials de lleure i professionals
- Mitjans socials: parlem de blocs
- Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Youtube i Tik tok
- El metavers
- Les xarxes com a eCommerce
- Mesurament i ROI a xarxes socials
Pràctica: Disseny i creació d'una campanya a Facebook
- Les mètriques i l'anàlisi de resultats de la inversió als mitjans digitals
- Analytics (nova versió)