Study Abroad

Què són els programes Study Abroad?

Es tracta de programes dirigits a públic internacional, que consisteixen en un una estada a la URV per tal de seguir un programa acadèmic certificat que pot incloure diferents tipus d'activitats formatives, com classes, seminaris, tallers o visites tècniques relacionades amb el contingut del curs.

Els cursos Study Abroad es combinen amb un programa cultural que permet als estudiants descobrir la nostra regió, i inclou activitats de benvinguda, vistes guiades d'interès cultural i excursions.

Els programes Study Abroad no pertanyen a la formació reglada i, per tant, la seva temàtica i característiques són molt obertes.

Durada

Podem oferir programes intensius (2-6 setmanes) i programes curts especialitzats (una setmana) durant tot l'any.

Docència

Els cursos es dissenyen especialment per a la institució sòcia. Tant el disseny acadèmic com la docència es poden fer exclusivament des de la URV o en col·laboració amb el professorat visitant.

Idioma del programa

Els programes Study Abroad s'imparteixen en espanyol o en anglès, depenent del país de procedència del grup.

Programa cultural, allotjament, logística i activitats d'oci

El Centre de Formació Permanent s'ocupa de la planificació i l'execució del programa complementari d'activitats, així com de facilitar als grups el millor allotjament per les seves necessitats. S'ofereix suport permanent abans i durant la realització del curs incloent inscripció d'estudiants, serveis administratius, certificats i resolució d'incidències.

Teniu contactes amb universitats internacionals? Voleu saber com s'hi podria col·laborar en l'àmbit dels programes Study Abroad? Us convidem a fer-nos arribar les vostres propostes o consultes.(ELIMINAR)

Els nostres socis

• Cairo University, Egipte