· CONGRESSOS

L'Oficina de Congressos de la URV participarà a la XV Trobada de la OCUE

Universidad de Alcalá

L’Oficina de Congressos de la Universitat Rovira i Virgili participarà a la XV Trobada de la OCUE (Oficinas de Congresos de Universidades y Fundaciones Universitarias) el 24 i 25 de març a la Universidad de Alcalá, a Alcalá de Henares (Madrid).

Després de dos anys de parada a causa de la pandèmia del COVID, aquest any es podrà celebrar de forma presencial la 15 edició d'aquesta trobada.

Onze anys després, l'esdeveniment torna a la Universidad de Alcalá. De la mateixa manera que aleshores, l'objectiu principal de la trobada serà compartir les experiències dels assistents per tal de millorar en el servei que les diferents oficines presten a les seves comunitats universitàries a l'organització dels seus esdeveniments.