· CURSOS

Èxit de la primera edició del curs de Revenue Management i Màrqueting Digital de la FURV

Curs de Revenue Management i Màrqueting Digital

La primera edició del curs de Revenue Management i Màrqueting Digital de la Fundació de la Universitat Rovira i Virgili que té lloc a la Facultat de Turisme i Geografia de Vila-seca està sent tot un èxit. Les places es van exhaurir pocs dies després d'obrir inscripcions. Amb aquesta bona acollida es va decidir obrir una segona edició pel 31 de gener de 2022 per seguir formant a persones del sector en aquest tècnica que té com a objectiu optimitzar el benefici.

Un curs amb un programa molt complet i interactiu que compta amb un equip docent format per professionals d'empreses capdavanteres del sector turístic i hoteler que aposten per estar a la última en tecnologia i màrqueting digital.

Què és el Revenue Management?

El Revenue Management és una tècnica de gestió de preus que uneix la fixació de preu juntament amb la previsió de la demanda i l'estoc disponible del producte o servei. Cerca maximitzar el benefici captant el client adequat, en el moment just, mitjançant el canal de venda més apropiat.

Són molts els experts que afirmen el Revenue Management és una tècnica revolucionaria i a la vegada necessària per al sector hoteler. Actualment es disposa d'eines tecnològiques molt potents que, a través d'algoritmes, aprenen sobre el comportament de l'usuari. Això ajuda a reaccionar amb temps i poder cobrir la demanda gràcies a dades estadístiques, proporcionant als hotels, per exemple, prediccions i propostes de tarifes molt precises.