· CONGRESSOS

L'Oficina de Congressos de la URV participa a la XVI Trobada de la OCUE

L'Oficina de Congressos de la Universitat Rovira i Virgili participa a la XVI Trobada de la OCUE (Oficinas de Congresos de Universidades y Fundaciones Universitarias) el 23 i 24 de març a la Universidad de Salamanca.

La Xarxa d'Oficines de Congressos d'Universitats i Fundacions Universitàries (OCUE) és un grup de treball que agrupa els departaments de les universitats i fundacions universitàries d'Espanya que s'ocupen de la gestió dels esdeveniments promoguts pels membres de les respectives comunitats científiques i d'acollir esdeveniments de tota mena que se celebren a les seus universitàries.

La missió principal de la xarxa és compartir coneixements i intercanviar idees i experiències sobre l'organització d'esdeveniments i la utilització dels espais i serveis universitaris amb aquesta finalitat, i contribuir a la consolidació de les universitats com a llocs de trobada i organització d'activitats, potenciant la visibilitat i el paper de les mateixes al mercat de la indústria de reunions. La xarxa també vol ser motor d'innovació i intercanvi de serveis entre les universitats, per atendre els interessos tant comuns com individuals dels associats.