· JORNADES

L’equip del Centre de Formació Permanent participa a la Jornada Tècnica RUEPEP a Córdoba

L'equip del Centre de Formació Permanent de la Fundació URV participa a la Jornada Tècnica RUEPEP que se celebra el 18 i 19 de desembre 2023 a la Universidad de Córdoba. L'objectiu d'aquesta jornada tècnica és compartir els avenços realitzats a les universitats espanyoles a la formació permanent universitària després dels canvis que la normativa va introduir el 2021 i aprofundir en els principals reptes pendents.

Aquesta jornada tècnica inclou tallers sobre dues temàtiques d'interès: la certificació de microcredencials a Europass, i la connexió de les microcredencials amb la formació per a l'ocupació, centrant l'atenció en l'especialitat formativa de nivell 4. A més, s'estan dedicant espais per a compartir la informació generada pels tres grups de treball conjunts de RUEPEP i CRUE: Assegurament de la Qualitat dels Títols Propis, Microcredencials i Formació per a l'ocupació.

La jornada està promoguda per la Red Universitaria de Estudios de Postgrado y Educación Permanente (RUEPEP), organitzada per la Universidad de Córdoba i compta amb la col·laboració de la secretaria tècnica FUNDECOR.