· CONGRESSOS

Més de 350 pediatres participaran en el 9è curs de Pediatria Pràctica a la firaReus

Més de 350 professionals de la pediatria de tot l'Estat participaran en el 9è Curs de Pediatria Pràctica que tindrà lloc el divendres 1 i el dissabte 2 de març a firaReus. Les jornades seran presencials, però es podran seguir de forma virtual.

El curs està organitzat, com en les anteriors edicions, per la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV, l'Hospital Universitari Sant Joan de Reus i l'Institut Català de la Salut del Camp de Tarragona, amb la col·laboració de l'Oficina de Congressos de la URV. La direcció anirà a càrrec dels pediatres Dr. Josep Maria Barroso i Dra. Olga Salvadó.

El Curs de Pediatria Pràctica està adreçat a pediatres, metges residents, metges de medicina familiar i comunitària, personal d'infermeria que treballi en l'àmbit de la pediatria o hi estigui relacionat, i també a auxiliars de pediatria, psicòlegs i nutricionistes implicats en pediatria.