Fundació URV

Col·labora amb la recerca de la URV. Volem comptar amb tu!

Els investigadors de la Universitat Rovira i Virgili porten a terme projectes que comprenen diferents disciplines i aborden diversos problemes i necessitats, tots ells rellevants per a la societat. Gràcies a la vostra col·laboració, els projectes de recerca reben un impuls que els ajuda a avançar i aconseguir resultats.

La teva aportació és molt important, sigui quina sigui la quantitat que donis, contribuiràs al progrés social, econòmic i cultural.

Des de la Fundació URV garantim que les donacions es destinen íntegrament al finançament de projectes de recerca.

Projectes en els que pots participar:

La Universitat Rovira i Virgili  (URV) és una institució pública que aposta per l'excelencia en l'ensenyament superior amb una gran equip docent i investigador reconegut arreu i al servei de les comarques del sud de Catalunya.

A més, és una universitat amb valors que s’ha compromès a ajudar a trobar solucions per als reptes socials amb la generació de coneixement i la formació de professionals i ciutadans preparats i crítics.

La col·laboració de les empreses privades, així com d'entitats públiques i particulars, esdevè essencial per al creixement de la recerca, l'emprenedoria i la innovació.

La Fundació URV, és la unitat encarregada de gestionar e impular l'obtenció de fons privats per la Universitat mitjançant l'aportació en forma de donació, patrocini o mecenatge.

Càtedra de Dolor Infantil URV - Fundació Grünenthal

Millorar la qualitat de vida de nens i joves SI és possible.
La Càtedra de Dolor Infantil URV - Fundació Grünenthal la formen un grup multidisciplinari de professionals que investiguen per millorar la qualitat de vida de tots aquells qui tenen dolor, especialment els nens i joves.

Més informació sobre l'Estudi i Tractament del Dolor Crònic Infantil

VIDEO PRESENTACIÓ

El Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT) va néixer el 2009 després de gairebé disset d'anys d'experiència prèvia en la recerca i la docència en dret ambiental a la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili. Agrupa més de trenta investigadors i investigadores de la URV, amb el suport d'altres investigadors associats. El CEDAT és un Centre de referència en Dret ambiental a Catalunya i a l'Estat espanyol, compromès amb el medi ambient i la justícia ambiental.

Els investigadors i investigadores vinculats al CEDAT han desenvolupat des de fa més de vint anys, nombrosos projectes de recerca finançats amb fons europeus, estatals i autonòmics.

Els nostres projectes actuals es centren en:

• Justícia climàtica
  • La protecció dels defensors ambientals
  • Empreses, drets humans i medi ambient

Més informació sobre el CEDAT i els projectes actuals

El Centre de Formació i Innovació en Simulació "Josep Maria Martínez Carretero" (CFIS-JMMC) va començar la seva trajectòria l'any 2016. No obstant això, gaudeix de professionals amb més de 20 anys d'experiència en simulació mèdica.

Aquest centre proporciona unes condiciones idònies per treballar en entorns de simulació mèdica qualsevol de les habilitats clíniques bàsiques. La màxima intenció del centre és oferir excel·lents condicions de formació per tal de formar competencialment els professionals de la salut i així reduir la taxa d'error mèdic.

El CFIS-JMMC coordina diferents projectes amb impacte a tot el territori de Tarragona, com ara:

• Accions formatives en Suport Vital Bàsic adreçades a escoles, ajuntaments, i altres entitats d'interès públic.
  • Disseny, desenvolupament i implantació de nous casos clínics i formació amb pacients simulats instructors
  • Formacions certificades amb metodologies SBME per als professionals sanitaris

Més informació sobre el CFIS-JMMC.

VIDEOS PRESENTACIÓ

Més informació sobre donacions: te(ELIMINAR)@fundacio.urv.cat / Tel: 977 558 453

*Els camps són obligatoris

Tipus de donació