· CONGRESSOS

L'Oficina de Congressos de la URV ha participat a la XVII Trobada OCUE a Girona

L'equip de l'Oficina de Congressos de la URV ha estat present a la XVII Trobada OCUE que s'ha celebrat del 21 al 23 de febrer a Girona.

L'OCUE, que és la La Red de Oficinas de Congresos de Universidades y Fundaciones Universitarias, reuneix els departaments de les universitats i fundacions universitàries d'Espanya, amb l'objectiu de gestionar els esdeveniments promoguts pels membres de les comunitats científiques respectives i d'acollir esdeveniments de tota mena que se celebren en les seves seus universitàries.

La xarxa busca compartir coneixements, intercanviar idees i experiències sobre l'organització d'esdeveniments i l'ús dels espais i serveis universitaris. A més a més, pretén consolidar les universitats com a llocs de trobada i organització d'activitats, potenciant la seva visibilitat i paper en el mercat de la indústria de reunions.

Així mateix, l'OCUE aspira a ser un motor d'innovació i intercanvi de serveis entre les universitats, per tal de satisfer els interessos comuns i individuals dels associats.