Inscripcions obertes per a la segona edició del curs en "Introducció a la Seguretat de Processos en la Indústria Química"

Instal·lacions de Repsol (AEQT)

Una aposta sòlida per a la formació contínua en seguretat industrial

La Universitat Rovira i Virgili i l'Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) posen en marxa la segona edició del curs en "Introducció a la Seguretat de Processos en la Indústria Química". Aquesta iniciativa, que va tenir un notable èxit durant la seva primera edició l'any passat, es reafirma com un compromís constant per la formació d'experts en seguretat de processos dins de la indústria química.

Aquest curs innovador va ser pioner a l'Estat en la seva primera edició, oferint una perspectiva global mitjançant la participació de ponents provinents de la indústria química, empreses especialitzades, la universitat i l'administració pública. La resposta positiva d'aquesta iniciativa es va reflectir en la demanda excepcional, amb 30 alumnes participants, superant les expectatives inicials.

Aquesta segona edició del curs promet continuar la tradició d'excel·lència i innovació, oferint als professionals de la indústria l'oportunitat d'aprofundir en els coneixements essencials de seguretat de processos. Amb la formació d'experts com a objectiu principal, aquest programa continua sent una oportunitat immillorable per als professionals que volen millorar les seves competències i contribuir a la seguretat i sostenibilitat de la indústria química.

La col·laboració entre l'AEQT i la URV continua sent una peça clau en l'avanç de la indústria química i la formació de professionals qualificats.