Màster de formació permanent en Direcció, Gestió i Lideratge de Centres Educatius

Fitxa Tècnica

Introducció:

El Màster en direcció, gestió i lideratge de centres educatius, pretén donar resposta a les necessitats de formació de persones interessades en la gestió i dinamització de centres educatius, formals i no formals.

Així doncs, la formació pretén visibilitzar les destreses i el recursos, juntament amb les habilitats i capacitats que han de tenir els directors/es per gestionar el seu context educatiu, sempre amb una mirada de singularitat i particularitat.

Adreçat a:
  • Direcció de centres, institucions i serveis.
  • Persones que actualment ja exerceixen la docència o algun càrrec directiu i volen completar la seva formació amb un màster.
  • Persones emprenedores que vulguin crear nous centres docents.
  • Personal amb càrrecs tècnics de l'administració educativa.
  • Estudiants que acaben els estudis de grau i volen continuar amb la seva formació acadèmica més especialitzada en l'àmbit dels centres educatius.
Codi:
MEDGLED-M1-2024-1
Títol al que dóna dret:
Màster de formació permanent
Objectius:
  • Adquirir les competències genèriques en relació a la gestió, direcció i lideratge de centres i institucions educatives i transversals que han de permetre el desenvolupament de les següents habilitats.
  • Adquirir les competències específiques en relació a la gestió, direcció i lideratge de centres i institucions educatives que permetran el desenvolupament de les següents habilitats i els seus coneixements teòrics.
  • Adquirir les competències necessàries per a la recerca, per a l'anàlisi crític, per a la creació i la publicació requerits en  la redacció de memòries, projectes, plans, programes i treballs que es portaran a terme durant el màster.
Competències professionals:

  • Conèixer, comprendre i interpretar la normativa necessària que afecta a cada àmbit (gestió, organització, direcció, lideratge, etc..).

  • Conèixer, entendre i tenir presents els tres nivells del sistema (macro, meso i micro), així com tots els nivells competencials de les administracions públiques respecte als centres.

  • Gestionar, organitzar, liderar i dirigir un centre educatiu.

  • Dissenyar, implementar i avaluar propostes i pràctiques professionals d'organització i gestió d'institucions educatives.

Sortides professionals:

  • Direcció de centres, institucions i serveis educatius o càrrecs directius anàlegs (gerents, directors generals, sotsdirectors, coordinadors, caps d’estudis, secretaris...).

  • Càrrecs tècnics en administracions públiques educatives, concertades o privades.

  • Emprenedoria en temes educatius.

  • Recerca i docència, mentor o impulsor, coaching educatiu, consultor educatiu.

  • Dissenyador de projectes educatius i de polítiques educatives.

  • Inspector/a d’educació i d’altres càrrecs tècnics de l’administració.

Informació addicional:
Direcció:
Juana María Tierno García
Coordinació acadèmica:
Montserrat Fortuny Lahoz
Durada:
60 ECTS (515 h)
Impartició:
híbrida
Idiomes en que s'imparteix:
Castellà, Català
Dates:
del 26/09/2024 al 30/11/2025
Calendari del curs:
Horari:
Classes presencials a l'aula:

Dimarts: 17.30 a 21.00 h

Dijous: 17.30 a 21.00 h

Dissabte: 9.00 a 14.00 h
Ubicació:
Tarragona (Campus Sescelades i Campus Catalunya-URV)
Plànol de situació:


Preu:
3000 €
Contacte:
Telèfon de contacte:

977 779 960 (de dilluns a divendres de 9 a 14 h)

Temari del curs

Inscripció