· Informacions d'interès

Més de 450 estudiants obtenen un títol propi de postgrau el curs 2022-23

El Centre de Formació Permanent de la Fundació URV ha ofert el curs 2022-23 fins a 30 programes acadèmics que responen a les necessitats formatives especialment dels professionals. Un total de 454 persones han obtingut un títol propi de postgrau i van celebrar-ho divendres 9 de juny als jardins de Mas Miarnau (Reus), la seu del Centre de Formació Permanent.

L'espai verd de Mas Miarnau va vestir-se de gala per atorgar els títols en un acte presidit pel rector de la Universitat Rovira i Virgili i president de la Fundació URV, Josep Pallarès; la vicerectora de Valorització del Coneixement, Transferència i Ocupabilitat, Ercilia García; Teresa Pallarès, regidora d'Economia, Coneixement i Habitatge de l'Ajuntament de Reus, i la directora del Centre de Formació Permanent, Natàlia Rull.

Albert Fabregat, professor del Departament d'Enginyeria Mecànica de la URV, va oferir la conferència "Docència, recerca i transferència amb valor afegit", en la qual va destacar que els titulats de postgrau tenen una capacitat en comú: l'actitud de millora contínua. "La titulació que heu obtingut us obrirà moltes portes però el que farà que es mantinguin obertes o se n'obrin de noves serà la vostra actitud", va assegurar-los.

Albert Fabregat, professor d’Enginyeria Mecànica, al costat de Teresa Pallarès, regidora d’Economia, Coneixement i Habitatge a l’Ajuntament de Reus.

En la mateixa línia, Josep Pallarès va afirmar que els titulats de postgrau de la FURV són "l'exemple del que és la formació al llarg de la vida" i en va ressaltar "la valentia que heu demostrat per sortir de la zona de comfort i millorar". Ercilia García va recordar que la inversió en sanitat i en educació és fonamental, no només per al desenovlupament econòmic, sinó també, i sobretot, per al benestar de les persones.