· SEMINARIS

Col·laboració entre Grupo Navec i Fundació URV per la organització d’una formació a Reus

El Centre de Formació Permanent de la Fundació URV acollirà el proper 17 i 18 d'octubre una formació sobre lubricació i tribologia organitzada pel Grupo Navec. Els objectius d'aquest curs presencial seran estudiar la lubricació i la tribologia amb base a la fricció, desgast i lubricació, dins la filosofia de la Lubricació Centrada a la Fiabilitat, projectar la lubricació a l'èxit del cicle de vida disponible de l'actiu, la reducció del consum d'energia i la protecció de l'ambient i utilitzar com a eina productiva els conceptes bàsics en lubricació i les anàlisis de laboratori.

En el marc d'aquesta formació, avui 12 de juliol a les 16 h es celebrarà un primer webinar gratuït impartit per l'enginyer Pedro Albarracín que es titula: "Pel·lícula Lubricant: Com impacta a la vida disponible de les màquines i els processos productius." Els aspectes més destacats que es tractaran en aquest webinar són el tipus de força de fricció, la pel·lícula lubricant, la vida disponible de les màquines i la vida esperada i com baixar el consum d'energia per fricció.