Projectes

Col·labora amb la URV

Descripció del projecte:

La Universitat Rovira i Virgili (URV) és una institució pública que aposta per l'excel·lència en l'ensenyament superior amb una gran equip docent i investigador reconegut arreu i al servei de les comarques del sud de Catalunya.

A més, és una universitat amb valors que s'ha compromès a ajudar a trobar solucions per als reptes socials amb la generació de coneixement i la formació de professionals i ciutadans preparats i crítics.

La col·laboració de les empreses privades, així com d'entitats públiques i particulars, esdevé essencial per al creixement de la recerca, l'emprenedoria i la innovació.

La Fundació URV, és la unitat encarregada de gestionar e impulsar l'obtenció de fons privats per la Universitat mitjançant l'aportació en forma de donació, patrocini o mecenatge.

Tornar a projectes

Ja hem aconseguit