XIV Curs d'Actualització en Pediatria Clínica

Fitxa Tècnica

Adreçat a:
Graduats en Medicina i Cirurgia en exercici, graduats d'infermeria, professionals actius en l'àmbit de la salut dels nens, tant especialitzada com primària.
Codi:
CAPXIVS-A1-2021-14
Títol al que dóna dret:
Certificat d'Aprofitament
Objectius:
Crear un marc de reflexió i debat vers l'actuació davant diferents patologies de la infància. Conèixer els principals avanços científics en les diferents subespecialitats pediàtriques. Conèixer els aspectes de la malaltia en la infància i l'adolescència i els mètodes d'avaluació i control. Potenciar la integració assistencial pediàtrica internivells.
Coordinació acadèmica:
Telèfon de contacte:
977 77 99 72 - 977 77 99 50
Més informació:
Inscripció gratuïta per als professionals de Salut Sant Joan de Reus - Baix Camp i de l'Institut català de la Salut.
Més informació i Inscripcions: Sra. Cristina Altarriba, secretària del Servei de Pediatria de l'Hospital Universitari de Sant Joan de Reus (Avinguda Dr. Josep Laporte, 2 43204 Reus). Telèfon 977308534 i a/e caltarriba@salutsantjoan.cat Curs de 40 hores lectives. És necessària l'assistència al 50% de les hores lectives per obtenir el certificat d'assistència

Temari del curs