XIII Curs d'Actualització en Pediatria Clínica

Fitxa Tècnica

Adreçat a:
Llicenciats en Medicina i Cirurgia en exercici, diplomats universitaris d'infermeria, professionals actius en l'àmbit de la salut dels nens, tant especialitzada com primària.
Codi:
CAPXIIIS-A1-2020-13
Títol al que dóna dret:
Certificat d'Aprofitament
Objectius:
Crear un marc de reflexió i debat vers l'actuació davant diferents patologies de la infància. Conèixer els principals avanços científics en les diferents subespecialitats pediàtriques. Conèixer els aspectes de la malaltia en la infància i l'adolescència i els mètodes d'avaluació i control. Potenciar la integració assistencial pediàtrica internivells.
Coordinació acadèmica:
Contacte:
Telèfon de contacte:
Més informació:
Inscripció gratuïta per als professionals del Grup Sagessa i de l'Institut Català de la Salut Més informació: Sra. Cristina Altarriba, secretària del Servei de Pediatria de l'Hospital Universitari de Sant Joan de Reus (Avinguda Dr. Josep Laporte, 2 43204 Reus). Telèfon 977308534 i a/e caltarriba@grupsagessa.cat Curs de 30 hores lectives. És necessària l'assistència al 50% de les hores lectives per obtenir el certificat d'assistència

Temari del curs