NT SENSORS, SL

La companyia neix el 2008 com a Spin Off de la URV amb una fórmula patentada de nanotecnologia aplicada als seus productes com a tret diferencial. NT Sensors ofereix solucions d'anàlisi d'alta precisió sobre la composició de mostres aquoses i, amb aquesta premissa, desenvolupa productes d'alta qualitat a un preu assequible gràcies a la fórmula única de NT Sensors.

Després de deu anys de trajectòria en el mercat electroquímic en els quals la companyia ha aconseguit establir un creixement estable en la seva facturació gràcies a l'aposta per una estratègia en màrqueting i comunicació així com una excel·lent atenció al client.

Missió

NT Sensors sorgeix amb l'objectiu de donar solucions d'alta qualitat per a l'anàlisi de mostres aquoses a un preu assequible i amb un mètode ràpid i senzill. Això és possible gràcies al desenvolupament d'una tecnologia única basada en els nanotubs de carboni que permet desenvolupar sensors robustos, ràpids i precisos que no requereixen manteniment.

Visió

La companyia actualment és present als cinc continents, creiem en la internacionalització dels nostres productes per acostar la tecnologia més innovadora a tots els mercats i camps d'aplicació. NT Sensors és una companyia que no para de créixer i que aspira a liderar el mercat dels sensors electroquímics gràcies als avantatges competitius dels seus productes.

Valors

Els valors que ens defineixen són el compromís, la innovació i l'eficiència.

• Compromís: Ens impliquem al màxim per assolir els objectius dels nostres clients, entenem les seves necessitats i personalitzem els productes a mida per aconseguir l'optimització de resultats.
  • Innovació: A NT Sensors constantment canviem per millorar, trobar nous processos i productes és la base per poder avançar.
  • Eficiència: L'optimització de temps i recursos és la nostra prioritat, per això oferim equips ràpids, fiables i a
  • baix cost que permeten destinar els recursos exactes en cada camp d'aplicació per obtenir els millors resultats. Això permet estalviar i contribuir a la conservació del medi ambient.

Investigador principal: Sr. Rius, Catedràtic d'Universitat del Departament de Química Analítica i Química Orgànica.

Equip emprenedor: Joan Monné Güell, José María Cid Chortó, Cristina Carlota Cid Salavert, María Aurora Ruiz Manrique, Jordi Vallve Barbero, Francesc Xavier Rius Ferrús i Gastón A. Crespo Pravano.