Col·labora amb la recerca de la URV. Volem comptar amb tu!

Els investigadors de la Universitat Rovira i Virgili porten a terme projectes que aborden diversos problemes i necessitats, tots ells rellevants per a la societat. Gràcies a la vostra col·laboració, els projectes de recerca reben un impuls que els ajuda a avançar i aconseguir resultats. La teva aportació és molt important, sigui quina sigui la quantitat que donis, contribuiràs al progrés social, econòmic i cultural. Des de la Fundació URV garantim que les donacions es destinen íntegrament al finançament de projectes de recerca.

Tipus de donació

Per rebre el certificat de donació per la declaració de renda, si us plau completa el formulari següent:

Informació bàsica de protecció de dades: Responsable del tractament: Fundació URV; Finalitat: Recollida de dades per a la gestió i formalització de les donacions a projectes de la URV; Legitimació: per al compliment d'una obligació legal aplicable; Destinataris: La Universitat Rovira i Virgili; Drets: accés, rectificació, supressió i altres drets detallats en la informació addicional. Pot consultar la informació addicional detallada a la política de privacitat.

Targeta

Transferència bancària