Màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria

Un màster dissenyat per completar la formació dels futurs professionals a la indústria i promoure
la inserció laboral al sector
Estudiants que tinguin una titulació universitària oficial en Química, Enginyeria Química i ciències afins, com per exemple la bioquímica o la biotecnologia. També quedarà obert a professionals del sector empresarial que vulguin aprofundir en alguna de les matèries que es desenvoluparan en el màster.

Aquest màster també el poden realitzar estudiants de darrer curs de Grau amb disponibilitat de temps (es comprovarà compatibilitat horària) i que finalitzin els seus estudis de Grau abans de la data fi de màster.
Criteris de selecció:
Currículum Vitae
Expedient Acadèmic
MEDPRIQ-A4-2021-6
Màster
  • Completar la formació dels futurs professionals de la petroquímica, la indústria agro-alimentària, cosmètica, tractament d'aigües, etc. en aspectes pràctics, les habilitats, competències transversals i continguts importants per al seu desenvolupament professional.
  • Promoure la inserció laboral dels graduats en química i altres títols com Enginyeria Química, Bioquímica i biotecnologia en els esmentats sectors industrials.
Sortides professionals:

María Dolores González Candela
60 ECTS
presencial
Idiomes en que s'imparteix:
Castellà, Català
del 01/09/2021 al 30/09/2022
Especificació durada:
Hores Presencials: 1050 h
Calendari del curs:
De dilluns a divendres de 16 a 19 hores
Facultat de Química
Plànol de situació:

Ajusts o beques a la matrícula:
Beques i facilitats de pagament:

1. Beques FURV: Aquest postgrau disposa d’una de les 36 Beques FURV d’accés als títols propis de postgrau. Tota la informació a Beques FURV

2. Possibilitat de fraccionament: 10% reserva de plaça al moment de fer la inscripció + 50% abans de l’inici del curs + 40 % a meitat de curs

3. Bonificació: Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat mitjançant la "Fundación Estatal para la Formación en el Empleo" (FUNDAE). Més informació en Bonificació FUNDAE

Telèfon de contacte:
De dilluns a divendres de 9 a 14 hores: Samantha Gascó
Telèfon: 977 779 963

El Màster disposa d'un important número de beques que et permetran disminuir el cost de la matrícula.

En algunes de les empreses que col·laboren, es podrà treballar durant el primer quadrimestre pels matins, a més de fer les Pràctiques Formatives i el Treball de Fi de Màster (TFM) durant el segon quadrimestre amb la possibilitat de gaudir d'una remuneració econòmica durant la realització de les diferents activitats.

Les classes presencials començaran el 27/09/2021

---------------------------------------------

Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat mitjançant la Fundació Estatal FUNDAE. Per a més informació podeu adreçar-vos a: bonificacio@fundacio.urv.cat.

Entitats col·laboradores: