XI Curs d'Actualització en Pediatria Clinica

Títol al que dóna dret:
Certificat d'Aprofitament
Adreçat a:
Llicenciats en Medicina i Cirurgia en exercici, diplomats universitaris d'infermeria, professionals actius en l'àmbit de la salut dels nens, tant especialitzada com primària.
Objectius:
Crear un marc de reflexió i debat vers l'actuació davant diferents patologies de la infància. Conèixer els principals avanços científics en les diferents subespecialitats pediàtriques. Conèixer els aspectes de la malaltia en la infància i l'adolescència i els mètodes d'avaluació i control. Potenciar la integració assistencial pediàtrica internivells
Dates:
del 03/10/2018 al 29/05/2019
Horari:
Dimecres de 13:30 a 15:00 h.
Ubicació:
Vicente Morales Hidalgo
Contacte:
Més informació:
Inscripció gratuïta per als professionals del Grups Sagessa i de l'Institut Català de la Salut. Més informació: Sra. Cristina Altarriba, secretària del Servei de Pediatria de l'Hospital Universitari de Sant Joan de Reus. Av. Dr. Josep Laporte, 2. 43204 Reus. Tel. 977308534 caltarriba@grupsagessa.cat Curs de 40 hores lectives. És necessària l'assistència al 50% de les hores lectives per superar el curs.

Temari del curs

Inscripció