Tendències Industrials en el Processament d'Aliments

CTIPAEN-I1-2018-1
Certificat d'Aprofitament
Professionals del sector que hagin cursat títols tècnics superior de formació professional en programes de formació vinculats a l'hoteleria, el turisme o les indústries alimentàries.
La producció d'aliments a nivell industrial és pot dur a terme mitjançant mètodes convencionals (tractament tèrmic) o avançats. Els mètodes avançats han produït una revolució en la indústria alimentària permetent la fabricació de nous productes amb alt valor nutricional i organolèptic. Els estudiants aprendran les tècniques convencionals i avançades de processament d'aliments i les possibilitats de producció de nous productes alimentaris.
del 16/05/2018 al 06/06/2018
dimarts, dimecres i dijous de 17 a 20 h
Campus Sescelades (URV, classes teòriques) i L'Institut Escola d'Hoteleria i Turisme de Cambrils (classes pràctiques)
presencial
3 ECTS
Coordinació acadèmica:
Silvia De Lamo Castellví
Mª Montserrat Ferrando Cogollos
Carme Güell Saperas
Telèfon de contacte:
Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat a través de la Fundació Tripartita (FTFE). Per a més informació podeu contactar amb Pilar Álvarez: bonificacio.tripartita@fundacio.urv.cat.
Entitats col·laboradores:

Inscripció