Mediació en l'Àmbit del Dret Privat

• Curs semipresencial

CMEPDA-I5-2019-7
Certificat d'Aprofitament
Curs complementari a la part general de formació bàsica per professionals, diplomats i llicenciats interessats en desenvolupar les habilitats necessaries per a exercir la funció de mediador o que part de la seva tasca professional estigui dirigida a la gestió d'equips humans o el tractament de conflictes en qualsevol àmbit, en compliment dels requisits del reglament d'accés al registre de mediadors de dret privat de la Generalitat de Catalunya segons Decret 135/2012, de 23 d'octubre de mediació en l'àmbit del dret privat.
Capacitar l'estudiant en la gestió i facilitació de solució de conflictes a l'àmbit del dret privat.
Dotar els estudiants els instruments necessaris per ajudar a tercers a solucionar els seus conflictes, i ajudar-los a arribar a acords, si s'escau.
Formar i pontenciar les habilitats de comunicació i col.laboració bàsiques en les funcions d'una persona mediadora.
Orientar els estudiants sobre les formes d'accedir al desenvolupament professional de la mediació.
del 07/03/2020 al 09/05/2020
Adrián Prada Sevilla
Lurdes Quintero Gallego
Rafia El Jebari Rhouni