Les altes capacitats a l'escola. Trencant mites

CACETREP-A1-2017-1
Certificat d'Aprofitament
Llicenciats o diplomats de magisteri, pedagogia, psicologia, psicopedagogia, professionals de l'educació en general: membres d'equips multidisciplinars d'atenció a la infància, orientadors escolars i professionals i terapeutes, monitors de lleure, professorat de conservatoris de música, d'arts i dansa.
Oferir als professionals de la docència, pedagogs psicopedagogs, psicòlegs i orientadors, els coneixements bàsics per comprendre les característiques, el desenvolupament i la intervenció educativa que requereixen els nens i adolescents amb altes capacitats.
del 04/11/2017 al 16/12/2017
Dissabtes de 9.00 a 14.00 hores:
  • 04/11/2017
  • 18/11/2017
  • 02/12/2017
  • 16/12/2017

Centre de Formació Permanent de Reus. Fundació URV. Avda de l'Onze de Setembre, 112. Reus

presencial
30 h
Coordinació acadèmica:
Maximiliano Hosp Hernández
Monica Casellas Sanahuja
Milagros Valera Sanz
Flavio Castiglione Mendez
Maria Beltran Jiménez
Leopold Carreras Truñó
Telèfon de contacte:

El Curs està reconegut pel Departament d'Ensenyament, a través de l'ICE de la URV, amb una certificació de 30 hores (codi 7000010021 curs 17/18).

IMPORTANT: Amb independència de treballar en un centre privat, públic o concertat, per poder obtenir el reconeixement del Departament d'Ensenyament, cal indicar en el camp d'observacions de la preinscripció, que és mestre/a o professor/a en actiu.

---------------------------------------------
Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat a través de la Fundació Tripartita (FTFE). Per a més informació podeu contactar amb Pilar Álvarez: bonificacio.tripartita@fundacio.urv.cat o trucar al 977 77 99 60.

Entitats col·laboradores:

FANJAC