Guió de Ficció per a Curtmetratge Cinematogràfic

Coorganitza:

CGCURTCO-A1-2019-1
Certificat d'Aprofitament
  • Interessats en la creació audiovisual i els films de ficció, que vulguin desenvolupar un guió propi i deixar-ho a punt pel seu rodatge cinematogràfic.
  • Interessats en fer el Diploma de Postgrau en Direcció Cinematogràfica i vulguin preparar un guió de ficció de qualitat que es rodarà durant el desenvolupament del Postgrau. (Disposar d¿un guió és un requisit d¿accés).
  • Graduats en: Comunicació Audiovisual, Belles Arts, Història de l¿Art, Ciències de la Comunicació, Periodisme, Graduats en filologies, Llengua i Literatura, Narrativa, Arts Escèniques o Llenguatge audiovisual.
Redactar un guió de ficció per a curtmetratge, des del plantejament de la idea, desenvolupant-la tot definint la seva estructura, els seus personatges, utilitzant el llenguatge audiovisual per definir també el to i l'estil per materialitzar una història de ficció a través de les accions i diàlegs dels personatges. En definitiva, la redacció d'un guió de ficció que estigui preparat per ser adaptat al format audiovisual.
del 08/10/2019 al 20/12/2019
Dimarts, dijous i divendres de 17.00 a 20.00 hores
ECIR (Escola de Cinema de Reus SL) - Edifici Cambra de Comerç, tercera Planta, Carrer de Boule, 2 - 43201 Reus
Plànol de situació:

semipresencial
Idiomes en que s'imparteix:
Castellà, Català
120 h
Direcció:
Laia Quílez Esteve
Coordinació acadèmica:
Daniel Villanueva Margalef
Ivan Serra Martin
Daniel Villanueva Margalef
Telèfon de contacte:
Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat mitjançant la Fundació Estatal FUNDAE. Per a més informació podeu adreçar-vos a: bonificacio@fundacio.urv.cat.

Inscripció