Fundació URV

Bon Govern

El 10 de desembre de 2014, es va publicar al BOE la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

En data 31 de desembre de 2014, es va publicar al DOGC número 6780, la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de Transparència, accés a la informació pública i bon govern.

La FURV, compromesa amb la transparència i conscient de la seva responsabilitat d'oferir a la societat en general, i també a la comunitat universitària, la màxima informació actualitzada de les seves activitats, posa a la vostra disposició aquest Portal de Transparència, amb l'objectiu d'oferir accés a la informació, i garantint-ne el lliure accés i la interoperabilitat de les dades.

Qualitat

El Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació (CTTi) de la FURV disposa del Sistema de Gestió integrat de Qualitat i Gestió de la R+D+i d'acord amb la norma la ISO 9001:2008 i la Norma UNE 166.002:2006, respectivament. Aquest sistema de gestió integrat permet millorar, organitzar i sistematitzar les activitats que es duen a terme.

Certificat ISO 9001:2008 Certificat ISO 166.002:2006

El Centre de Formació Permanent (CFP) està certificat amb la norma ISO 9001:2008 (2013-2016), respecte al Disseny, gestió i avaluació d'accions formatives de formació permanent i també està acreditat pel programa Audit de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya AQU-ANECA que avala el seu Sistema Intern de Garantia de la Qualitat.

Certificat ISO 9001:2008 Acreditació AUDIT

La Direcció dels dos centres, CTTi i CFP, ha definit una política de qualitat amb la qual està compromesa i ha establert els canals adequats per a comunicar-la al personal, clients interns i externs i altres persones interessades.