Estratègies de Màrqueting Digital aplicades a empreses del sector turístic

Fitxa Tècnica

Temari del curs

Mòdul:
Estratègies de Màrqueting Digital aplicades al empreses del sector turístic
Durada:
50 h.
Contingut:
  1. Digital Customer Journey i UX
    • El client digital, nous hàbits i expectatives de clients
    • Customer Journey i la seva gestió en entorns digitals
    • Claus d'experiència de compra
    • Buyer Persona
    • Experiència d'usuari (UX)
    • Un concepte clau per a l’èxit duna pàgina web: la usabilitat i l’experiència d’usuari
    • Com aconseguir pàgines web d'èxit (Disseny centrat en l'usuari): Anàlisi i requisits
    • Arquitectura de la web
    • Tècniques d'avaluació i testing (test d'usabilitat)
    • Usabilitat a web mobile

Pràctica: es realitzarà el disseny d'arquitectura d'una web

 

  1. Search Engine Optimization - SEO: Com optimitzar el posicionament de la teva web a cercadors de manera natural
    • Funcionament dels cercadors
    • Planificació i Estratègia per a un òptim posicionament
    • Posicionament a Google i a altres cercadors principals
    • Evitar tècniques penalitzades pels cercadors
    • Estudis sobre la posició als resultats de cerques

Pràctica, definició de l'univers semàntic d’una web

Pràctica, explicació pràctica de com funciona una eina de posicionament SEO

 

  1. Search Engine Marketing - SEM: Fonaments, opcions i punts importants a l'Estratègia SEM
    • Terminologia bàsica SEM
    • SEO vs SEM
    • Opcions a Google Adwords
    • Característiques i components d'un compte de Google Adwords
    • L’estratègia SEM, definició de punts bàsics

Pràctica: Realitzar una campanya de protecció de marca i una de remàrqueting de la teva web a Google Ads

 

  1. Com generar i qualificar leads
    • Fonaments de big data, crear valor des d'espais no tradicionals
    • El nou ecosistema de mitjans i les implicacions de les dades: El DMP
    • Concepte de Target Persona
    • Fonaments de big data: crear valor des de fonts de dades no tradicionals
    • Com atraure trànsit qualificat a la teva web
    • Els canals de generació de leads més comuns
    • Com qualificar els leads? Qualificació de leads per millorar la conversió

Pràctica: Com funciona l’eina Lead scooring tool

 

  1. Metacercadors
    • Com connectar el canal directe a tots els metacercadors: Google, Trivago, Tripadvisor, Kayak, Skyscanner, Momondo, Swoodoo, Microsoft Bing i altres
    • Models CPA, CPC, i CPS
    • Reserves per veu

 

  1. Inbound i compra programàtica
    • Importància de la DATA
    • Inbound a la pràctica buyer persona i buyer journey
    • Fases del cicle de la compra
    • Què és la compra programàtica?
    • L'ecosistema programàtic
    • Beneficis de la compra programàtica
    • Evolució de la compra programàtica
    • Canals i disciplines digitals

Pràctica: Planificar una campanya de compra programàtica

 

  1. Social Media Strategy: La integració de les Xarxes Socials al nostre pla de mitjans digital
    • Social Media Strategy: la integració de les principals xarxes socials en objectius i estratègies de negoci
    • Xarxes socials de lleure i professionals
    • Mitjans socials: parlem de blocs
    • Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Youtube i Tik tok
    • El metavers
    • Les xarxes com a eCommerce
    • Mesurament i ROI a xarxes socials

Pràctica: Disseny i creació d'una campanya a Facebook

 

  1. Les mètriques i l'anàlisi de resultats de la inversió als mitjans digitals
    • Analytics (nova versió)