Estratègies de Màrqueting Digital aplicades a empreses del sector turístic

Fitxa Tècnica

Introducció:

El màrqueting turístic és un element clau en la indústria turística i forma part de l'estratègia per acostar-se als clients i millorar les vendes de totes les empreses ja sigui allotjaments, càmpings, destinacions, proveïdors i altres organitzacions relacionades amb l'oci, els viatges i la restauració.

L'objectiu és generar demanda i vendre un producte o servei turístic. Però també hi ha finalitats secundàries que serveixen per impulsar el procés de compra, com millorar l’experiència del client, la imatge i la reputació i augmentar la visibilitat d'una destinació o servei.

Amb el màrqueting es comercialitza des de productes fins a experiències i en l'estratègia de comercialització cobra màxim protagonisme la comunicació i la publicitat per arribar a la màxima quantitat de públic possible.

Adreçat a:
  • Alumnes i professionals del sector turístic.
  • Responsables de Comunicació.
  • Comercials.
  • Directors comercials.
  • Directors de Venta.
  • Revenue managers.
  • Directors de màrqueting.
  • Directors d'hotels, càmpings, ressorts, camps de golf, oci.
  • Apartaments turístics.
  • Directors d'operacions.
  • Directors de restaurants i/o F&B.
  • Ajuntaments.
Codi:
CMKTUTG-A1-2024-2
Títol al que dóna dret:
Certificat d'aprofitament
Objectius:
  • Analitzar el funcionament de buscadors turístics
  • Identificar les estratègies de posicionament d'una web de forma orgànica i amb pagaments
  • Classificar les actuals eines tecnològiques i aprendre a utilitzar-les
  • Planificar campanyes de posicionament a Google Ads
  • Proposar el funnel de vendes i aplicar diferents estratègies depenent del moment
  • Generar leads i qualificar-los per afinar millor les estratègies
  • Comparar el funcionament dels metacercadors i estratègies de posicionament
  • Argumentar les estratègies de inbound màrqueting
  • Analitzar el funcionament de la compra programàtica
  • Dominar les estratègies de les diferents xarxes socials i com integra-les al pla de màrqueting
  • Calcular el ROI
  • Analitzar l'impacte de cada acció
Cursos associats:
Coordinació acadèmica:
Durada:
50 h
Impartició:
híbrida
Idiomes en que s'imparteix:
Castellà, Català
Dates:
del 12/01/2024 al 15/03/2024
Especificació durada:
10 setmanes
Horari:
Classes presencials els divendres de 17 a 20 h
Ubicació:
Facultat de Turisme i Geografia
C/ de Joanot Martorell, 15 - Vila-seca
Plànol de situació:

Preu:
525 €
Contacte:
Telèfon de contacte:

Temari del curs