Especialització en Dret i Gestió de Cooperatives i altres Entitats d'Economia Social (EES)

• Curs obert
  • Curs semipresencial

Segona Edició
NOVA PROGRAMACIÓ
Cal destacar:

• El programa ha obtingut la millor nota en la resolució de la subvenció, d'entre totes les universitats catalanes.

• La nota mitjana d'avaluació dels estudiants de la 1ª edició  va ser de 9,67 sobre 10.

• És requisit fonamental l'assistència mínima del 80% de les classes i la participació activa en les diverses activitats desenvolupades.

Notícies:

El Curs compta amb professionals especialitzats en el món cooperatiu i de l’Economia Social procedents d’entitats publiques i privades (Servei Territorial del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, Confederació de Cooperatives de Catalunya, Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya, Registre Mercantil, Jutjat Mercantil, Col·lectiu Ronda, Agència Estatal Administració Tributària, Inspecció de Treball, Activa Mútua, Institut Nacional de la Seguridad Social, Ateneus Cooperatius) i professorat universitari investigador en cooperatives i altres EES (Universitat Rovira i Virgili)

NOTA IMPORTANT

Per a adaptar-nos a les circumstàncies de salut pública, està previst que es pugui realitzar dins d'un marc de flexibilitat en relació a les classes presencials.
És a dir, si la situació de confinament derivada del COVID 19 es recupera, les sessions seran presencials els dilluns i els dimarts tal com està previst en el calendari, però en cas de nou confinament s'impartirà de forma totalment virtual amb els diferents professors responsables.
Treballarem per videoconferència, en l'horari del curs establert per la modalitat presencial, però a través d'una plataforma virtual i interactiva especialment dissenyada per la URV per a tal fi.
Donat el curs s'està dissenyant per a poder impartir-se també de manera virtual, obrim la possibilitat a l'alumnat interessat en realitzar el curs, a triar la modalitat: de forma
semipresencial o totalment en línia. Us agrairem l'indiqueu en l'apartat d'observacions en el moment de fer la inscripció.

CDGODA-A1-2020-2
Certificat d'Aprofitament

• Graduats en Dret i Ciències Jurídiques i Professionals del Dret (advocats, graduats socials)
  • Gestors administratius i assessors d'empresa