Emmagatzematge i distribució

• Curs semipresencial

CEMMIDEN-I1-2018-4
Certificat d'Aprofitament
Titulats universitaris en l'àrea de l'Enginyeria Química i enginyeries en general. Titulats universitaris en Ciències Químiques i ciències en general. Llicenciats o Graduats en Administració i Direcció d'Empreses, Econòmiques, Dret i en Ciències Empresarials. En general, titulats universitaris amb experiència i/o interès en l'àmbit de la Logística. Professionals amb funcions directives de gestió i amb potencial directiu; responsables de departament i tècnics de les àrees de logística d'empreses industrials i de serveis; professionals d'operadors logístics i empreses transportistes.
Aconseguir que el participant assoleixi un nivell de coneixement-competència que li permeti accedir a la Direcció d'Operacions Logístiques en una empresa orientada a la producció o als serveis.
del 19/03/2018 al 28/05/2018
Dilluns, dimecres i dijous de 17 a 21 h.
ETSEQ Av. Països Catalans, 26 - 43007 Tarragona
semipresencial
10 ECTS
Coordinació acadèmica:
Josep Bonet Avalos
Daniel Montané Calaf
Josep Enric Mañé Lorán
Christophe Bengoa
Joan Ramon Cabello Rimbau
Karin Suzanne Hekkert
Josep Maria Chillida Rabadà
Carlos Arola García