Emmagatzematge i distribució

"És, precisament, en el procés logístic i en els processos de Supply Chain on avui trobem les majors oportunitats per introduir canvis reeixits."

Peter F. Drucker
CEMIDEN-I3-2017-3
Certificat d'Aprofitament
Titulats universitaris en l'àrea de l'Enginyeria Química i enginyeries en general. Titulats universitaris en Ciències Químiques i ciències en general. Llicenciats o Graduats en Administració i Direcció d'Empreses, Econòmiques, Dret i en Ciències Empresarials. En general, titulats universitaris amb experiència i/o interès en l'àmbit de la Logística. Professionals amb funcions directives de gestió i amb potencial directiu; responsables de departament i tècnics de les àrees de logística d'empreses industrials i de serveis; professionals d'operadors logístics i empreses transportistes.
Aconseguir que el participant assoleixi un nivell de coneixement-competència que li permeti accedir a la Direcció d'Operacions Logístiques en una empresa orientada a la producció o als serveis.
del 30/05/2017 al 09/11/2017
Dimarts i dijous de 17 a 21 h.
ETSEQ Av. Països Catalans, 26 - 43007 Tarragona
presencial
10 ECTS
Coordinació acadèmica:
Francesc Castells Piqué
Josep Enric Mañé Lorán
Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat a través de la Fundació Tripartita (FTFE).
Per a més informació podeu contactar amb Pilar Álvarez: http://www.fundacio.urv.cat/centre_de_formacio/serveis-empreses/bonificacio_formacio/
.
Entitats col·laboradores: