Jordi Tous Pallarés

• Degà de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
    Universitat Rovira i Virgili
    Abril de 2012 - Juny de 2014

Jordi Tous, nascut a Vilabella el 1964, és professor titular de Psicologia Social i del Treball al Departament de Psicologia de la URV des de l'any 2001, on ha impartit assignatures de grau, postgrau i doctorat en diverses titulacions. Es va llicenciar en Psicologia i va fer el doctorat a la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona, on va començar la seva carrera docent l'any 1991 desprès de passar 2 anys i mig treballant a l'empresa TECO, S.A. Abans d'esdevenir professor de Psicologia Social i del Treball, va ser professor de l'àrea de Coneixement de Metodologia i Ciències del Comportament.

Ha participat en 7 projectes de recerca en l'àmbit de la psicologia del treball, el comportament agressiu, la problemàtica de l'atur, l'absentisme laboral, la salut ocupacional i la qualitat de vida laboral.

Actualment està treballant en dos projectes orientats a aconseguir millorar els processos de selecció i la qualitat de vida laboral dels treballadors a les empreses de serveis i d'educació.

És membre d'un grup de recerca de la URV (METODOLO) i ha dirigit 4 tesis doctorals.

Ha publicat 30 articles en revistes científiques i 3 monografies, i ha presentat 50 comunicacions a congressos.