Jaume Gené Albesa
Titulacions:
-
Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials. Universitat de Barcelona.
-
Doctor en Administració i Direcció d'Empreses, Universitat Rovira i Virgili.
Experiència professional:
-
Professor titular d'escola universitària. Àrea de comercialització i investigació de mercats. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat Rovira i Virgili. Impartint les assignatures: Fonaments de Marketing, Gestió de Marketing, Marketing Turístic, Gestió Comercial Internacional, Marketing Immobiliari.
-
Professor al Màster en Direcció i Gestió d'Empreses (MBA) de la Universitat Rovira i Virgili.
-
Professor al Màster en Gestió d'Empreses Turístiques: Hostatje, Restauració i Oci. Universitat Rovira i Virgili.
-
Professor del curs de doctorat de les Facultats de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat Rovira i Virgili i la Universitat de Girona. Assignatura impartida: Marketing Relacional: un nou paradigma.
-
Director del projecte de recerca "Promoció turística de la Costa Daurada" per a la Fundació d'Estudis Turístics de la Costa Daurada.
-
Director de la Jornada de Comerç Electrònic a la Facultat de Ciències Econòmiques de la Universitat Rovira i Virgili. Desembre 2000.
-
Director de la III Trobada d'Economia de les Comarques de l'Ebre. "La internacionalització de l'empresa". Abril 2000.
-
Director del curs de Gestió Comercial Internacional. Organitzat conjuntament per la Fundació Privada Reddis i la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat Rovira i Virgili. Març 1998.
-
Director de l'Escola Universitària de Ciències Empresarials Dr. Manyà centre adscrit a la Universitat Rovira i Virgili. Octubre 1999 - Febrer 2001.
-
Membre del Claustre Universitari en representació del col.lectiu del personal acadèmic del departament de gestió d'empreses.
-
Activitat professional en diferents empreses.
Publicacions:
-
Llibres:
Elementos prácticos para la gestión de empresas
Autores: Gil, A.M.; Gené, J.; Lorenzana, T.
Data de publicació: 1994.
Editorial: Ariel. Barcelona.
ISBN: 84-344-2096-1.Proposta de Pla de Dinamització Comercial per la Part Alta de la ciutat de Tarragona
Data de publicació: 2010.
Editorial: Ajuntament de Tarragona
ISBN-13: 978-84-937216-2-6.Capítols de llibre:
El procès de Marketing
Data de publicació: 2011
Editorial: Publicacions URV. Col·lecció EINA.
ISBN 84-8424-104-1.Articles:
-
Interaction Channel Choice in a Multichannel Environment, an Empirical Study
Revista: International Journal of Bank Marketing, vol. 25, núm. 7
Autor: Gené, J.
Data de publicació: Octubre 2007. -
Entorno multicanal e Investigación de mercados.
Revista: Investigación y Marketing, núm. 94
Autor: Gené, J.
Data de publicació: Maig 2007. -
Construcción de una tipología y caracterización. Aplicación a los turistas de la costa dorada.
Revista: Investigación y Marketing, núm. 74
Autor: Gené, J.
Data de publicació: Març 2002. -
Entorno primario y control en el canal de distribución
Revista: Esic Market, núm, 117
Autor: Gené, J.
Data de publicació: 2004 -
Marketing Multicanal: Sinergias y riesgos
Revista: Alta Dirección, núm. 255/256
Autor: Gené, J.
Data de publicació: Desembre 2007. -
Influencia de las nuevas tecnologías en el marketing de retención
Revista: Esic Market, núm. 114
Autor: Gené, J.
Data de publicació: Maig - Agost 2003. -
Marketing Interactivo e Internet
Revista: Alta Dirección, núm. 226
Autors: Gené, J., Arias, M.
Data de publicació: 2002 -
Marketing relacional, nuevas tecnologías de la comunicación y sistema de información de marketing
Revista: Alta Dirección, núm. 237
Autor: Gené, J.
Data de publicació: 2004 -
Perspectivas teóricas sobre la digitalización de las organizaciones
Revista: Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa, vol. 9
Autors: Arias, M. y Gené, J.
Data de publicació: 2003
-