Disseny de Producte e Innovació

CDPIEN-I1-2018-1
Certificat d'Aprofitament
Professionals del sector que hagin cursat títols tècnics superior de formació professional en programes de formació vinculats a l'hoteleria, el turisme o les indústries alimentàries.
La creació d'un plat i el disseny d'un producte a nivell industrial es fa de manera diferent però amb el mateix objectiu. Crear un producte alimentari que sigui acceptat pels potencials consumidors. Amb aquest curs els estudiants aprendran els secrets del disseny de producte a nivell de cuina i d'indústria alimentària i aplicaran els coneixements teòrics a la pràctica amb el disseny d'un producte-plat com a part de l'avaluació de l'assignatura.
del 06/11/2018 al 11/12/2018
dimarts, dimecres i dijous de 17 a 20 h (teoria) dimarts i dijous de 16 a 20 h i dilluns i dimecres de 16 a 20 h (dos grups diferents de pràctiques)
Campus Sescelades (URV, classes teòriques) i L'Institut Escola d'Hoteleria i Turisme de Cambrils (classes pràctiques)
presencial
6 ECTS
Coordinació acadèmica:
Silvia De Lamo Castellví
Narcis Grèbol Massot
Jordi Jardí Serres
Xavier Franquet Del Rey
Telèfon de contacte:
Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat a través de la Fundació Tripartita (FTFE). Per a més informació podeu contactar amb Pilar Álvarez: bonificacio.tripartita@fundacio.urv.cat.
Entitats col·laboradores:

Inscripció