Diploma de Postgrau en Dret Urbanístic

Cal destacar:

SESSIÓ INFORMATIVA:

Dimarts 22 de setembre a les 18 h: sessió informativa virtual. Connectat a través del següent enllaç:

Diplomats en Gestió i Administració d'Empreses, en Gestió i Administració Pública o en Relacions Laborals, i amb altres titulacions de grau que permetin l'accés als cossos de tècnics del grup A2.

EDRUDA-I5-2020-12
Diploma de Postgrau

Formar tècnics superiors i mitjans que ocupen llocs de treball a l'Administració local, així com titulats superiors i mitjans que volen accedir a la funció pública./p>

Notícies:

NOTA IMPORTANT

El  Diploma de Postgrau en Dret Urbanístic és un programa presencial, que forma part de l'itinerari del Màster en Gestió i Dret Local.

Aquesta edició 2020 -2021, degut a les circumstàncies excepcionals ocasionades per la COVID-19, la formació presencial es realitzarà dins d’un marc de flexibilitat:

• Si la situació de nova normalitat es manté, les sessions presencials s’impartiran a les aules que ofereix la Diputació de Tarragona, amb les mesures de seguretat i distanciament social indicades pels òrgans responsables, i segons calendari establert per la direcció del programa.

• En cas d’haver de tornar a períodes de confinament, les sessions presencials de seminari programades es realitzaran igualment de forma telemàtica, amb videoconferència, mitjançant les eines que ens ofereix el Campus Virtual Moodle. I s’adaptaran les pràctiques i la formació personal a modalitat no presencial o amb adaptació del calendari.

D'aquesta manera, garantim el desenvolupament del programa, mantenint la qualitat i prestigi que fan que possible engegar la 10a. edició del Màster en Gestió i Dret Local.

Atentament

presencial
del 28/10/2020 al 05/11/2021
Especificació durada:
300 h (sessions d'octubre a juny)
Dilluns i dimecres de 16.00 a 20.00 hores
Aules de formació. DIPUTACIÓ DE TARRAGONA
2000 €
Ajusts o beques a la matrícula:
Beques i facilitats de pagament:

Beques FURV: Aquest postgrau disposa d’una de les 36 Beques FURV d’accés als títols propis de postgrau. Tota la informació a Beques FURV.

Possibilitat de fraccionament: 10% reserva de plaça al moment de fer la inscripció + 50% abans de l’inici del curs + 40 % a meitat de curs.

BonificacióAquest curs compleix els requisits per ser bonificat mitjançant la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo. (FUNDAE). Més informació a Bonificació FUNDAE.

Telèfon de contacte:
Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat mitjançant la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo. (FUNDAE).
Per a més informació podeu adreçar-vos a: bonificacio@fundacio.urv.cat.

Inscripció