Diploma de Postgrau en Creació de Continguts per a Televisió

ECRECOTEL-I5-2017-5
Vídeo:

l’Aleix Figueras, exalumne del máster parla de la seva experiència

Diploma de Postgrau
- Llicenciats o diplomats en Comunicació Audiovisual, Periodisme o Publicitat i Relacions Públiques.
- Llicenciats o diplomats en altres titulacions dels camps de les Ciències Socials i Humanes, com ara Humanitats, Sociologia, ADE/Empresarials, Història de l'Art, etc., que vulguin orientar la seva trajectòria professional cap a l'àmbit de la creació, la producció i la comercialització de continguts televisius.
- Professionals dels mitjans audiovisuals (televisió, ràdio, Internet...) que vulguin ampliar el seu perfil i/o actualitzar continguts relacionats amb l'àmbit del guió, la producció, la programació, el màrqueting audiovisual, etc - Finalment, aquelles persones que, sense tenir una titulació universitària, puguin acreditar els mèrits professionals i el seu interès personal. En aquests casos la titulació dels estudis serà un Certificat d'Aprofitament en Creació i Comercialització de Continguts Televisius d'Entreteniment.
Equipar l'alumnat amb els coneixements i habilitats necessàries per desenvolupar-se en els àmbits de la creació i la comercialització de continguts televisius d'entreteniment: la creació i el desenvolupament de programes i formats, les tècniques de màrqueting i la creació d'una imatge de marca, el finançament, circulació i venda de formats en l'àmbit nacional i internacional, així com els aspectes legals que pertoquen a la producció, distribució i emissió televisiva.
Itinerari formatiu:

Aquest postgrau forma part de l'itinerari formatiu del

Màster en Programes de Televisió d'Entreteniment

Sortides professionals:

- Creador d’empreses de producció de televisió

- Director de programes

- Creador de formats

- Redactor i guionista de programes

- Director del sector d’empreses de televisió

del 23/10/2017 al 15/02/2018
De dilluns a dijous de 16.00 a 20:00 h.
Campus Catalunya - Universitat Rovira i Virgili (Tarragona) i Instal.lacions de Gestmusic i Blancafort a Barcelona.
El 10% de les classes es faran al Campus Catalunya i el 90% a Gestmusic
presencial
30 ECTS
Direcció:
Laia Quílez Esteve
Tinet Rubira Castellan
Coordinació acadèmica:
Maria Dalmases Arnella
Maria Dalmases Arnella
Laia Quílez Esteve
Jaume Vilalta Casals
Estefania Sanjuan Civit
Irene Casulà Serrano
Telèfon de contacte:

Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat a través de la Fundació Tripartita (FTFE). Per a més informació podeu contactar amb Pilar Álvarez: bonificacio.tripartita@fundacio.urv.

Entitats col·laboradores:

gestmusic